24 Maj

Nu känner jag mig duktig,
men inte tillräckligt.
Jag har suttit i tre timmar och pluggat Historia.
Jag är i alla fall klar med stencilen,
ska bara läsa igenom alla sidor också. blääääh.
Fast först tar jag en "paus" och pluggar gehör.

Idag:
Vaknar tio över sju,
skönt orkar inte sminka mig.
Klär på mig, (gillar min outfit)
går ner äter frukost lagom söligt.
Läser lite, tuggar lite osv osv.
Kommer till skolan, har uppsjugning halv nio.
Det gick superbra, avistan gick som en lek också.
AS lång håla, som spenderades med de flesta av tjejerna (som vanligt HEHE)
Sen var det gitarr uppspel och jag var så nervös för jag trodde Ola skulle äta upp mig.
(Ja jag är rädd för honom fråga mig inte varför)
Men det gick bättre än jag trodde i alla fall.
Kultur och idé historia, som gick lagom snabbt idag.

Komma hem och sätta sig med Historia i tre timmar,
kränga massor med rång och salta kex,
kul väder, slår vad om att det blir såhär på Siesta yippi..
Nu ska jag plugga gehörs lära sen ska jag börja packa lite smått.
GAH, det är näääääära nu.

dagens låt:

mmh ja Disney är bäst. <3

jag har nog läst sex av mina horoskop idag är alla är väldigt läskiga,
eftersom de stämmer väldigt bra, speciellt metros..

Skytten
Allt går  inte som på räls just nu, men tecknen råder dig att inte förlora tålamodet med vissa besvärliga personer.
Det sist nämnda är lite läskigt, för på alla andra står det ungefär samma sak också.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0