23 Maj

Jag har verkligen glömt att skriva blogg idag,
det känns som jag inte har tid,

iaf igår:
Lundakarbevalen, spännande i och med att det bara är vart fjärde år.
Men det ända jag och amanda uppskattade det var nog trots allt bara karnevalståget.
Och middagen i den botaniska trädgården då.
Festival området eller vad man kallar det var inte alls skoj,
så vi åkte hem med, mamma, pappa och min faster och käkade en god middag,
köpte massor med godis och krängde och kollade på film.
The imagenarium of doctor pannasus,
helt underbar i och med att det var heaths sista film!
Skum, men det gillar vi <3

Idag: Släkt kalas,
för min kusins pappa fyllde år,
så det blev grillat till middag,
kladdkaka till efterät och lite annat smått och gott.
(Min kusin är bäst, så alla vet)
Sen började vi kolla på fucking åmål men vi skulle åka hem mitt i den,
;< trots allt så träffar jag ju min kusin på Siesta! WOH!

När jag kom hem stack jag direkt ut på en jogging tur,
det gick bättre idag än sist och min kondition har börjat komma tillbaka.
Sen tog jag en snabb dusch,
övade på sången och gitarren (NERVÖS)
och nu har jag små packat och städat lite.
Ska bädda rent sen krypa ner och kolla lite smått på historian tror jag.

Stress!
har ingen låt för jag hinner inte.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0