22 Maj

HAHA, jag älskar när folk kommenterar något som får min morgon att lysa upp (y)
Jag håller med dig totalt Marta.

Ja här sitter jag klockan nio en lördag morgon, trött som ett djur.
Dricker en kopp kaffe och tar det väldigt lugnt (trots att jag inte borde)
Om en halvtimme ska vi åka till min kusin för att fira hennes pappa.
Och vi ska kolla på lundakarnevalen, det ska bli skoj.
Men just nu har jag varken packat eller sminkat mig eller klätt på mig ordentliga kläder.
Inte alls kul, så jag borde stressa lite nu känner jag.

Igår var en hemma kväll,
jag tappade upp ett vad klockan sex och låg där till sju.
(Russin japp japp)
Efter badet så åt jag lax med mamma och pappa och kollade på så ska det låta.
Sen gick jag upp på mitt rum, tände ljus lite överallt och startade voddler.
Så där låg jag ner krupen i min säng, med tända ljus och en skål ostbågar bredvid.
Film: Jack Brooks Monster Slayer eller något sånt, den var ganska dålig.
Men huvudpersonen var jävligt snygg. (förutom när man såg honom på bilder sen)
Efter filmen låg jag i sängen och spelade gitarr, spelade kort och lyssnade på Röyksopp.
Den kvällen behövde jag verkligen för att slappna av lite.

Jag måste påpeka att kaffe är jävligt gott.
Där med basta.

Dagens låt:

only the moment holds us togheter.

Stay or forever go.
Play or you'll never know.

Forces within me mix reason with lust, but
I'll try to accept it and not make it worse
'Cause I know I might lose it by taking the chance,
[But] love without pain isn't really romance
<3

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0