21 Maj

Tjollahopp,
jag tycker faktiskt vädret är mysigt,
trots att det regnar, men det är mest för att det åskar.
Och för att jag tycker det är mysigt när det åskar.
Plus att jag kan tända en massa ljus och ligga med min bärbara i famnen i kväll.
Glo på massa filmer och bara mysa med mig själv!
Jag behöver det verkligen.

Idag:
Naturkunskap, mycket intressant lektion om inavel, vattendjur och parningar.
Engelska nationellt i speaking, fick g+, det funkar i alla fall (y)
Svenska, där vi fick en massa ord vi skulle lära oss till nästa vecka, (synd att jag är på Siesta då WOOOH)
Lunch, bajspannkakor, som jag inte äter, så det fick bli pastasallad och fil (inte tillsammans då)
Kultur och idé historia, Åsa var lika glad som vanligt, vi lyssnade på en låt som varade i en halvtimme...
Sen hade jag sånglektion, det gick toppen, låten rann på som smält smör och avistan gick detsamma!

Satt kvar på skolan läste ett par sidor ur ett öga rött.
Då kom Johanna, sen kom Sandra, vi vandrade mot rese.
Jag tog bussen hem och nu ligger jag här i soffan och myser.
vet inte vad jag ska göra i kväll, eller jo det skrev jag ju där uppe.
Får nog öva lite på Fix you och min gitarr för i morgon åker jag till Lund!

Dagens låt:

jag är lycklig.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Marta

Jag tycker Åsa är så onödigt sur hela tiden. she needs to get laid!!



puss

2010-05-21 @ 15:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0