20 Maj

Jag har verkligen märkt något idag,
varje gång jag är med dig,
det är precis som om något växer fram,
precis som om något nytt slår rot.
Kanske för att det krossas,
men sedan för att byggas på till något ännu starkare.
Jag vet inte, precis som att bli kär på nytt,
om och om och om igen!

I'm getting high on life today! <3

vaknar, har försovit sig,
men jag hann i alla fall i tid,
till en onödig svenska lektion.
Lunch, helt okej dock började jag må illa.
Ljudteknik.. hum en lång förklaring på det här:
Börjar med att vi upptäcker att vi måste göra om nästan HELA vår inspelning,
kul nej, så vi spelar om, bas, gitarr, gitarr gånger tusen typ och sång.
Aja vi lyckades få varandra på bättre humör och det blev trots allt detta väldigt roligt!
Efter fem timmar i studion skulle något komplicera sig ännu mer,
något hände med strömmen så vi inte kunde slut mixa,
vilket gör att vi ligger fruktansvärt mycket i back.

När jonas stack hem satt jag, Samme och André kvar nere i studion,
det var väldigt kul faktiskt, sen gick vi på äventyr till skolan,
(egentligen inget äventyr men ändå) hämtade lite grejer,
andré cyklade hem och jag skulle vara kvar i stan ett tag till så jag tänkte att jag kunde hålla Samme sällskap.
När Samme sedan tagit bussen så gick jag för att möta upp Albin och co.
Skulle vara statist i en musik video, efter mycket om och men.
Det tog 1½timme och alla var hungriga och gnälliga.
Men det var också en upplevelse.

Satte mig på cykeln hem,
kom hem käkade,
fick ställa in min jogging runda.
och som vanligt hamnar jag här.
Nu ska jag kolla på film och spela kort med mig själv!

Dagens låt:


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0