2 Maj

Jag måste tömma mina tankar snart,
fy vad skallen är full smockad.
Jag har också kommit fram till att veckan framöver är fullsmockad.

Måndag: Skola, efter skola blir det rep, sen plugg till historia prov.
Tisdag: Skola, sen filmklubb sen plugg till historia igen. (plus att jag håller i gympalektionen idag, wiho!!)
Onsdag: Skola, efter skolan föreläsning till klockan halv fem.
Torsdag: Rep på morgonen innan skolan, skola, börja spela in video till låten.
Fredag: Skola (ända dagen jag inte har något inplanerat)
Lördag-Söndag: Helsingborg.

Ja så ser min vecka ut,
hur ser din ut?
Jahaja idag..
Ska snart ut och jogga,
måste bara smälta frukosten.
Fick i mig lite kaffe så det ska nog gå bra.
Sen får det väll bli en snabb dusch,
så jag kan sätta mig när med både historia och kultur och idéhistorian och få det överstökat äntligen.
Måste öva en hel del på min gitarr och kanske lite på Summar of 69'.

Skönt att man är pigg idag,
fick och la mig redan halv ett igår.
Eftersom jag hade en hemmakväll med hela familjen.
Fick tre par skor av mamma också.

Såhär ser dem ut:

Jag är sjukt nöjd.

Dagens låt:



förresten så har jag slutat tro på mitt horoskåp,
det står att kärleken kommer blomstra nu.
in my ass.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0