19 Maj

Hela denna veckan kan ta sig någonstans och slänge sig i väggen.
Jag hittar inte min garanti till mobilen, fint, pappa säger att han gav den till mig.
Jag kommer inte ihåg det och den ligger inte bland mina viktiga papper,
jag hittar inte heller min garanti till datorn (inte för att jag behöver den nu, men ändå!!)

aja, dagen börjar med sånglektion som gick helt okej.
Efter det var det Historia, vilket spenderades på att spela kort.
Jag skadade mig rejält, nej okej inte rejält,
men jag har ett köttsår efter en lång runda bonka.
Dags för gemu prov, det gick helt okej kändes det som i alla fall.
AUDITION, ja jag tyckte ju dock eeeeenteee att det gick något vidare för mig..

Sticka hem fort som fan,
packa i hop kubben och tillbaka till skolan igen,
det blev fyra rundor med kubb,
sen blev det två rundor bonka och en runda president rövhål.
Dags för musikal, det var spännande.
Jag och johanna skratta hur mycket som helst "motorsågstårta".. HAHA.

*bära tung kasse genom stan*
komma hem, inget vidare kul,
sura,
sitta här,
gå och börja lite igen efter den dumma garantin!

Dagens låt:

och nej för att alla ska veta, jag tänker inte ge upp!

ciao.

Kommentarer
Postat av: Stina

du din lilla lort, det gick visst bra och VI ÄR MED! båda!! :D:D (om du inte visste) xD

2010-05-20 @ 21:34:28
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0