18 Maj

Jag känner att hela denna dagen har varit håll i gång.
Börjar med en lugn morgon och en skön cykeltur till skolan.
Nationellt prov i matte, satt i kanske 2½ timme och det känns bra,
känns som jag kommer klara det, hoppas det iaf så slipper jag det i trean.

En lite längre håla, vilket spenderades i matsalen och på skolgården,
varmt varmt och när vi kom till Naturkunskapen ville Ola att vi skulle vara ute.
Så då gick vi till parken och kollade in lite ekologi,
sen blev det tävling vem som kunde hitta flest växter och säga vad det var för något.
Jag, Stina och Miranda trodde vi skulle vinna med våra 14 poäng men kom tyvärr trea.

IDROTT, synd bara att jag inte hade några skor och därför fick springa barfota (med strumpor dock)
på en grusplan, (plus att jag redan gått i högklackat hela dagen mumz)
Men det gick bra, det blev brännboll och vårt lag vann, PWN! haha.

Min mobil pajade idag förresten, så mycket för dem pengarna.
Kanske därför den var billig, så man kan endast nå mig på hemtelefon
och sms för den delen för jag har min gamla mobil, (som det inte går att ringa till)

När jag kom hem tog jag en jogging runda och gud vad stark jag kände mig,
jag fick håll efter halva rundan men jag joggade på hela vägen hem.
Där jag var helt utmattad och hungrig osv osv osv.
Stretchade, tog en dusch och satte mig med gemun, vilket det känns som jag kan nu!
Gjorde toast och messade alla om audition i morgon.

Och jag har precis stor städat mitt rum så jag känner mig grymt duktig.
Jag behöver jämt och ständigt en sysselsättning så det så.
Nu vet jag inte vad jag ska göra, vika kläder och lägga i hop skolgrejer.
Jag hoppas på fint väder i morgon så vi kan spela kubb i parken.

Det är inte min vecka, känner jag på mig.
Det har redan hänt för mycket som jag inte orkar med.


Dagens låt:

But he does'nt notice me,
cause' I'm just a teenage dirtbag baby.


caio.

Kommentarer
Postat av: miranda

det ska bli finare väder imorgon än vad det var idag :)

2010-05-18 @ 21:55:12
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0