17 Maj

Så nu har jag gett upp matten och lämnar den i gudshänder,
efter två timmar pluggande, geometrin skiter jag fan fullständigt i,
jag ORKAR inte.
Och gemun orkar jag inte heller, få rå plugga det i morgon istället.

Så idag var har hänt idag, inget vettigt iaf.
Lever på mekanik.
Dagen började väll helt okej med Historia,
fick inget gjort dock,
matte, där jag fick en hel del gjort, (vilket gör att jag pluggat matte i typ tre timmar idag)
sen lång håla, med lunch, kortspel och stan.
Köpte ett par nya trosor för 25kr - Bra inköp!

Sen var det kultur och idé historia, lyssna, rita, anteckna, inget märkvärdigt.
Dags för gitarrlektion! det gick bättre än jag trott, men nu måste jag nöta min uppspelningslåt.
REP - det gick helt okej förutom med min röst som gör lite som den vill.
Men det funkar nog ändå.

Jag och antreski kom också fram till att vi vill skapa en jazz ensambel,
passar min röst en hel del bättre och det är väll något att se fram emot i så fall.

Sen kom jag hem, hela vägen hem var jag arg.
ville hem, lyssna på musik och äta.
Så jag ställer mig och gör en JÄTTE hamburgare och en FET portion pommes.
Tröst äter lite och går och pluggar.

Ja jag menar det, arg och tröstätning har blivit min grej.
Jag vill ut och jogga, det är mitt mål i slutet av veckan,
att äntligen få komma ut igen.
JAG orkar inte att man slits upp nästan varje dag i skolan nu.
Jag försöker att inte bry mig, men vad ska man göra..
jag borde döpa om min blogg till gnällbloggen.
Jag vill lägga ett lakan över dig så jag slipper det.
Jag tänker inte säga att jag ger upp för varje gång jag säger det ljuger jag.
Men vart ska jag ta vägen, jag har ingen aning!

Dagens låt:

jag säger som dem:
"What's the point of doing anything,
if you never notice,
I would sit around and wait for you again"


ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0