15 Maj

Igår vart awesome!
Min dräkt fick mycket creed.
Vi spelade spel, snackade, dansade lite.
Hade iaf jätte kul.
Tack Jenny! <3

Btw så håller jag mig så långt ifrån min mobil som möjligt idag.
Från den mesta komunikationen tror jag.
Delvis för jag ska plugga, delvis för jag inte vill höra, veta eller se haha.

Vaknade vid halv elva av att mamma skrek, av någon konstig anledning.
Satte mig och käkade frukost, vi hade besök av Crister.
Sen satte sig jag och mamma och kollade igenom Ellos och Halens tidningarna,
jag hittade fyra par leggins och en klänning.
Det blev en hel del fnitter på det, tur man har en mamma och en pappa som gör allting värt!

Nu sitter jag och sminkar mig ifall det nu skulle hända någonting idag.
Sen ska jag lägga mig och plugga matte och gehörslära,
sen får vi se om jag hinner följa med mamma och pappa ut en runda.

btw jag har inte gett upp, bara då och då.

Dagens låt:

jag säger bara, beroende framkallande spel!
Robot unicorn attack <3



idag ville jag inte sminka mig som jag brukar,
så jag provade lite nytt, (shit inga lösögonfransar) haha
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0