14 Maj

Innan jag bokstavligttalat hoppar in i duschen och snubblar med flit (älskar min sarkasm idag) tänkte jag berätta lite grejer.

Igår:
Började med att jag gjorde vid mig sakta men säkert.
Sen började jag plugga matte när jag kom på att jag inte hade facit till uppgifterna jag höll på med.
Hur ska jag då kunna göra dem?
Börjar plugga gehör, det gick väll helt okej I guess.
Tar en lång promenad för att tömma tankarna.
Åker och kollar in min syrras lägenhet, mycket fin!

Simon (Haak), (en av mina allra bästa kompisar alltså)
får en idé att jag ska komma till honom och kolla på film.
Vilket jag gör, så jag sätter mig på bussen klockan åtta,
springer till nästa buss (Åhus bussen) och åker till Simon,
först går vi rundor i Åhus, sen handlar vi på statoil,
sen sticker vi hem och kränger chips och dricker läsk,
kollar på Boondock Saints (AWESOME film)
Somnar klockan tre.

Vaknar vid tolv, väntar på att Haak ska vakna, vilket han gör klockan ett.
(Jag hinner nästan läsa klart Montecore på denna tiden, woho)
Går upp käkar, sen springa till bussen, komma in till stan se allmänt äcklig ut,
åka hem och hamna här.

Så jag kan bara påpeka att mitt humör suger idag,
allting suger förövrigt, inget är bra just nu.
Jag har gett upp, jag hoppas de flesta fattar vad jag menar.
för jag tänker inte lägga ner mer tid på det här.
(jo det kommer jag, men just idag tänker jag såhär)
allt är bara så trögfattat och långsynt.
Nu ska jag inte gnälla.

Ikväll blir det i alla fall party hos Jenny,
vilket jag ser framemot, eftersom det kommer få mig på bättre humör.

Dagens <3 går till: Simon Haak

Dagens låt:


I laugh until my head comes off...
ciao!

Kommentarer
Postat av: mirremus

hoppas vi hade kul igår och hoppas du har det bra idag :)

2010-05-15 @ 09:11:50
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0