13 Maj

Hej hopp!
denna helgen kan dumpas någonstans eftersom det ska regna.
ALLA dagar, sen på nästa vecka ska det bli varmt, men det ska fortfarande regna?
Jag kommer döda någon om det regnar på Siesta, nej kanske inte döda.
Men jag kommer bli arg.

Ja iaf, igår var väldigt mysigt,
vi var och käkade.
Beställade Nystekt bläckfisk med krydstarksås och grönsaker.
Mumz, sen skulle några ha efterätt och det blev inte riktigt som de tänkt sig.
Allting tog jätte lång tid bara att få sina drinkar tog 40 minuter, så vi tappade humöret lite allihopa.
Men annars var det en mysig kväll, Jag, Jenny och Stina satt kvar fram till halv elva och pratade.
Tur att det finns så fina tjejer på denna jord som verkligen kan peppa upp en.

Sen när jag kom hem var jag praktiskt taget helt slut,
gick och la mig ganska tidigt,
skrev lite i mitt nya block och ritade,
läste lite montecore, nästan klar, finally!

Idag vet jag iaf att jag snart ska göra vid mig,
ifall det nu skulle hända något spännande idag.
Efter det ska jag lägga mig i sängen och plugga matte.
yipii, nej inte alls.
Får väll bli att plugga lite gerhörs också.
Jag är extremt pepp på att spela kubb.
Men ingen annan verkar vela det.

Jag hoppas också på att något kul händer i kväll,
jag vill inte ligga hemma, bläh.

NEJ nu ska jag göra vid mig!
Dagens låt:
Emil Jensen - Igen (igen)

Den fanns inte på youtube och den versionen jag gillar finns inte på spotify!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0