12 Maj

Grattis till Jenny som fyller 18 idag.
Mindre kul väder också.

Idag, ja vad har hänt idag, sovmorgon.
Ingen matte, men vi började med Historia,
i en ovan sal, mycket kul att sitta och lyssna i över en timme.
Sen var de gemu och då var det dags för massvis med fika.
Kände att jag lärde mig en hel del,
men jag blir galen på intervallerna.
Lunch, ville kräkas lite på den som vanligt.
Engelska, där vi typ bara lekte och jag fick VG på mitt nationella,
as nöjd!

Slutade och gick till Teatern med Johanna för att prata med min chef (sommarjobbet då)
Men hon var inte där så vi fick gå tillbaka till skolan där vi möttes av massor av entusiams från Sofie (som är chefen)
Jag ser riktigt mycket fram emot mitt sommarjobb.
Gick på stan en runda efter det, sen bar det hem och så hamnade jag här som vanligt.

Vid sju kör mamma in mig till stan,
då ska vi äta ute med tjejerna.
Sen får man väll se vad som händer senare i kväll.

Jag lät alla lärda läppar leda mig, förleda mig, lura mig.
jag hatar oro och rädsla just nu, allt jag vill är att ha dig nära.

Dagens låt:

-> Hur lyckliga kan vi bli?

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0