11 Maj

When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth.


Passar inte den texten mig extremt bra just nu?

Förresten älskar jag verkligen mina vänner!
gud vad fina dem är och Jenny peppade verkligen upp mig inför fredag.
Det blir as bra och i morgon fyller hon också år,
då ska vi ut och äta, myyyyyys!

Idag har varit en helt okej dag.
Kom till skolan, vi orkade inte ha ensambel för vi inte hade fått något gjort.
Så vi gick och handlade fika,
sen gick vi och åt spya i matsalen (för det var just vad det såg ut som)
Efter det var det dags för naturkunskap vi fiskade upp massor med småkryp
och fotograferade en massa.
Sen gympa vilket jag inte var med på eftersom jag fortfarande är sjuk.
Och mitt öra förevigt tjuter så jag måste jämt ha ljud runt mig annars bli jag gaaaalen.
Nu är jag hemma och ska lägga in lite bilder från dagen.

(Familjens nya album är galet bra,
jag har tappat min gamla musiksmak,
nu är det mest elektroniiiiik som gället)



Ni är bäst! <3


mumz!


jag hittade ett "utmärkt" exemplar av en husmask!


slime, nej det är faktisikt ägg. haha


Mumz! igen.


MUMZ! x 1000000

Dagens låt:


ciao!

Kommentarer
Postat av: miranda

Asfina foton (Y) men nästa gång får ni gärna säga till oss andra när ni planerar att komma senare på ensemblen :P

2010-05-11 @ 20:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0