10 Maj

What else is there?
2 veckor
2 veckor
2 veckor

2 veckor <- Finns inte.

Ni får undra hur mycket ni vill,
jag har tappat orken,
bara av att tänka på det.

Mitt öra mår inte alls bra,
allt ljud gör så att det blir värre typ.
Ändå lyssnar jag på musik.
Vad ska man göra när man varken kan sjunga eller lyssna?
Då är livet kaputt.
Men det är mitt redan.

Jag har förvillat mig själv på en känslofylld väg.
Vart ska man ta vägen när det inte finns någon att luta sig mot.
Jag ramlar snart, går in i en vägg.

Jag mår bra,
jag klarar mig,
det funkar.
Men samtidigt är det så svårt,
tror inte någon orkar läsa mitt gnäll.
buhu synd om mig bla bla bla,
skitsamma,
jag känner mig lurad.
Tre gånger på fem månader.
luuuuuuurad.
raaaaaaamlar.
klääääääättrar.

var stark.
var känslokall.
visa att du klarar dig.
på egenhand.

Något att vara lycklig över är iaf Siesta!

Dagens hjärta går till Jonas iaf.
<3

Dagens låt:

röyksopp!1ett

ciao!

Kommentarer
Postat av: Jennypenny

Som öronskadad, har jag ett litet tips till dig.

Sätt på dig en öronpropp, eller ha med den, och sätt i den när du kommer i miljöer där ljudet är för högt.

Jag vet hur ont det gör, och det är inte bra att överanstränga örat.



pööööss

2010-05-11 @ 08:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0