1 Maj

Jag har nog en tendens av att sabba folkshumör,
eller varför inte bara säga: Jag är en vänskapssabbare.
Kul va?

Vaknar upp efter valborg och loggar in på datorn,
där man bemöts av alla sorters härliga (spydiga) kommentarer.
Mumz på mitt liv just nu.

Aja mitt horoskop stämde ganska bra över gårdagen.
Jag träffade Lunda människor som jag inte träffat på över ett år typ.
Antagligen nya vänner istället, hoppas jag?
Förövrigt var det väääääldigt kul igår,
förutom slutet av dagen, jag gick sjukt långt
och jag har inte fått en ända detalj klargjord i mitt liv.

Jag känner att jag gnäller fruktansvärt mycket,
igår fick jag också reda på att folk hade sagt att jag sjunger falskt,
ännu mer kul, jag gillar att folk gnäller på mig, not.
Jag vill bara gå och lägga mig och dra täcket över huvudet. jävla skit.

idag ska jag iaf till skopunkten med mamma och kanske min syster,
de älskar mig åtminstonde fortfarande.
Sen ikväll får jag se hur det blir, förmodligen en hemma kväll med mig själv.
Förresten kan jag inte åka till Hutlsfred för jag fick sommarjobb då.
Ett extremt roligt sommarjobb faktiskt, någon som är på Emmaboda istället?

Dagens låt:


ciao!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Du sjunger inte falskt! Du har en fin och speciell röst :)

2010-05-01 @ 21:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0