8 Mars

Jag har en av de jobbigaste dagarna på länge.
Vaknade definitivt på fel sida och har kännt mig dum och jävlig hela dagen.
Och jag är definitivt fortfarande arg.
Borde öva på min gitarr men jag varken orkar eller vill.
Har precis pluggat gemu och det känns som jag kan det?
sjukt skumt eftersom jag fått plugga på det vi har gått igenom över 1½ år.

Jag har haft migrän av och till hela dagen vilket inte gör det alls bättre.
Men jag älskar mina högtalare fortfarande,
eftersom de är bäst och jag älskar dem.
FÖR DE ÄR MINA BEBISAR!

jag vet inte vad jag snackar om,
väldigt onödiga grejer iaf.
så jag ska sluta nu typ.
hade jag tänkte.

Dagens artist: Rihanna
Dagens låt:

så känner jag just nu!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0