7 Mars

Hann inte skriva igår,
mitt internet funkade inte
och sen åkte vi till Södra Sandby.

Vi skulle på 40-årskalas för min Farbror,
det var trevligt, väääääldigt god mat,
fika och massor med chips och ostbågar.
Sen blev det kareoke och jag sjöng faktiskt.
tro det eller ej.
fick lite beröm HEHEHEH.

vaknade iaf i morse på mina älskade kusins rum.
Var ganska yrvaken men kom tillslut upp.
Satte mig framför tv:n och åt frukost när mamma, faster och kusinen var ute och gick.
Sedan kollade vi på den långa flykten, den var läskig ;<
dock älskar jag filmen extremt mycket!

sen bar det av hem och här sitter jag.
ska fixa till lite grejer på rummet.
Hjälpte iaf mamma att stränga om sin gitarr.
Jag är arg för en dum busschafföur lurade mig på pengar
KUL!
nej.

Dagens artist: Art garfunkel
Dagens låt:

kommer faktiskt från den långa flykten.

Kommentarer
Postat av: panda

GUUUUUD VAD JAG ÄLSKAR DIG, YOU'RE MY BRIGHT EYES <33

2010-03-09 @ 22:01:53
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0