4 Mars

Tjollahopp.
Jag hatar mina hälsningar på bloggen,
alla blir så extremt töntiga.
kanske ska sluta hälsa?

idag hade jag panik på bussen,
jag hade ingen musik för min Ipod pajjade igår.
Trodde jag, men sen visade det sig att den inte hade det.
Så nu slipper jag köpa både ny mobil eller Ipod.
(jag har inte pengar till det)
För det visade sig att knapparna jag tryckt på en miljon gånger.
tydligen ville ha lite vila och funkade att trycka på efter typ miljonte gången?

Ja iaf, kom nyss hem från mormor,
känns konstigt att bara säga mormor,
men det var trevligt,
vi åt choklad och löste massor med korsord och skrattade åt massor av olika saker.
det var mys iaf.

Idag hade vi också ljudteknik, vilket var extremt flummigt,
för Samme kittlade mig HELA tiden,
André la in små roliga kommentarer
och Rasmus satt och skrattade åt allt vi gjorde.
Och jag var allmänt jobbig och barnslig.
vilket resulterade att vi knappt fick något gjort.

min dag har alltså varit helt toppen och fylld av spännande överraskningar!

Dagens artist: Three days grace
Dagens låt:


tjabba tjena hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0