31 Januari

Jag har hittat mitt kall.
Jag ska antingen köpa ett vanligt spets linne,
eller en spetsbody för det är så jävla snyggt.
GAH! ska direkt ut på stan i morgon och leta igenom vartenda affär.

Ja det var början på mitt blogg inlägg.
Idag vaknade jag av klockan kvart över tio,
snoozade i en halvtimme och gick upp kvart i elva.
Tog en lugn frukost och läste den tredje arn boken.
Sen gick jag och fixade mig för att sedan hoppa upp på cykeln.
Och självklart när man kommit halvvägs så börjar det regan WIHO!
aja det var väll värt det ändå.
För musikalen som mina fina klasskompisar satt i hop var hur bra som helst.
Jag skrattade så jag knappt fick luft!

Sen följde jag Helin en bit och vi snackade lite skit.
heheh det rimmade, dock inte sånn skit eller ja SKITSAMMA! (massa skit)
Sen var det bara till att hoppa upp på cykeln och dra sig hemåt igen.
När jag kom hem plockade jag fram dammsugaren och dammsög hela åvanvåningen.
Eller ja nästan hela, mitt rum tar jag i helgen.
Sen lagade jag Hamburgare till mig och min syster.
Vi kollade på Da Vinci koden och jag somnade en stund på soffan.
Sen hamnade jag här som vanligt.

Förresten hittade jag en as fin tröja i mammas garderob hon inte använder.
Jag är så sneake att jag kommer sno den nu MoahAHaH.
Bloggar antagligen inte i morgon, för det är tjej kväll med massor av god mat hos Olivia.
För hon fyllde ju 18 förra veckan,
puss pået!


Jag älskar tröjan <3

Dagens låt:

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0