30 Mars

Tjollahopp bloggen.

I natt var nog en av de värsta nätter jag varit med om på länge.
Drömt en jävla massa mardrömmar vaknat upp minst en gång i timmen.
Svettig som ett djur helt intrasslad i mitt täcke.
inte alls trevligt.

Iaf så vaknade jag av att klockan ringde halv nio.
Snoozade typ tre gånger och gick upp vid nio.
Gjorde vid mig och åt frukost, hoppade upp på cykeln fem i tio och så bar det iväg.
Till skolan då, där en gospel konsert väntade.
Det var trevligt, en timme senare bar det hem igen.

Jag kollade på Dinsey Channel och efter en timme lagade jag mat till mig och min syster.
Mumz på min köttfärsås och spagetti.
Satte igång Twilight och kollade på den lite med min syster, som sedan gick och skulle plugga.
Efter ett par timmar framför tv:n märkte jag att klockan blev mycket.
Så jag gick för att hälsa på min vän Ella och hämta ett par filmer som har varit där i år och dagar!
Vi drackar två koppar te och snackade i typ fyra timmar i sträck.
Sjukt härligt det också.
Sen var det dags att dra hem när klockan närmade sig halv nio.

Sen har det väll inte hänt så mycket mer.
Blir väll en dator kväll till eftersom jag är ledig i morgon.
Ska äntligen få se Scemun med mina kära vänner i!
Det ska bli sjukt trevligt det också.
(Är inte allt väldigt trevligt idag?)

Dagens låt: (Fanns inte på youtube så får bli en spotify länk)
spotify:track:0BhZyibuPXDhxJTPdDQXBm

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi tackar :D

2010-03-31 @ 18:03:54
URL: http://vikenungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0