3 Mars

Tjabba bloggen.

Idag har jag kännt mig duktig.
Förutom på matte provet vilket jag satsar på att jag fick IG,
för jag orkar inte med att jag satt och plugga fyra timmar i onödan!?
Men sen kom historian igång och jag var duktig och arbetade.
Sen kom Gemun vilket jag och Jenny flummade oss igenom som vanligt.
Pratade om Jennys och de andras tjejernas upplevelse i omklädningrummet igår.
Sen vare mat, älskade kycklinggryta som vi har typ varje vecka MUMZ.
Engelskan, gick väldigt snabbt.

Min efterlängtade sånglektion gick jätte bra.
Bestämde att vi skulle vara med på nästa ES-konsert igen.
Sen gick jag och handlade två par paket strängar,
så i morn ska jag stränga om min fina akustiska gitarr.
efter det gick jag och solade i 15min älskar att jag börjar få färg.
Sen fick jag springa till bussen som tur var så var den sen och där träffade jag Ella.
Som är mitt vanliga buss sällskap, fett nice.

Snart ska jag dra till PG,
ska bara sätta på mig lite smink
och föna mitt hår,
sen ska jag ut i det fina vädret och cykla!
sjukt bra och japp jag är pepp på livet,
puss på allt <3

Dagens artist: John Mayer
Dagens låt:


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0