29 Mars

Jag har precis kommit fram till att svensk pop är något av det bästa som finns!
Typ: Emil Jensen, Kristian Anttila, Markus Krunegård, Melissa Horn ååh jag skulle kunna fortsätta hela dagen.
Gud vilken kärlek det finns till svensk musik,
det betyder att jag får mycket mer tid att lägga ner på gitarren.
Finns på mycket låtar jag vill lära mig spela just nu.
Och jaa, min nyfunna kärlek är ju Emil Jensen, gud varför har jag aldrig lyssnat på honom innan?

På senaste tiden har jag blivit trött på min gamla musik,
kommer väll tillbaka till mina perioder,
just nu behöver jag dans, glädje och texter som är lätta att sjunga med i.
Alltså peppar jag sommaren väldigt mycket nu.
Och att jag faktiskt ska köpa min Hultsfredbiljett snart.
Gud så fint allting är.

Idag vaknade jag klockan fem över tolv,
min mobil vibrerade, alltid lika trevligt att vakna till sms.
Tur att jag inte sov längre jag hade nog fått lite ångest.
Sen tittade jag på de två Millenium serierna som mamma och pappa spelat in till mig.
Sjukt bra iaf (y)
Jag lagade korvstroganoff och det blev extremt bra idag.
Sen efter jag kollat tv hela dagen hamnade jag här.

Jag och också kommit fram till att jag har fått ett smakprov på lovet.
Helt ledig idag.
En konsert i morn sen ledig.
Onsdag ledig.
Torsdag en lektion klockan ett!
livet leker och jag älskar det!

Dagens låt:

oj vad jag skriver, dags att dra! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0