28 Mars

Gud vad helgen har varit fin, bra och awesome!
Jag vill bara tillbaka igen,
hade till och med kunnat stanna till i morgon.
Eftersom jag inte träffade en person jag skulle träffat idag.
Och eftersom jag fick veta att alla våra lektioner var inställda i morgon.
Men vecka kommer bli as soft sen är det äntligen lov!
Då blire partey och umgås och slappa och ja allt möjligt.

Igår kväll:
Jag anna kalle och elinore tog bussen till Höganös
där emmy hade fest och man träffade annat fint folk.
Det var mycket dans och stohoj.
Sjukt trevligt att lära känna nytt folk som vanligt.
Älskar Helsingborg och ja trakterna där runtomkrin eftersom alla är så extremt pratglada.
Ingen som tittar snett eller ja sånt.

I morse vaknade vi i gäststugan och låg och snackade.
Sen gick vi in åt frukost gick en runda.
Jag tog den dusch sminkade mig och vi kollade på Yesman.
Väldigt trevligt.
Sen tog jag och Oli bussen för vi skulle hem.
Sätter mig på tåget och verkligen känner hur trött jag är.

Hittade en ny favvolåt och as bra artist:

Kommentarer
Postat av: Max

alla borde verkligen det! :D haha

mkt trevlig kväll

2010-03-28 @ 23:53:17
URL: http://vikenungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0