25 Mars

uuh, vaknade precis från att ha små sovit av och till i två timmar.
Sjukt skönt, tror dock att jag har snarkat eller legat med öppen mun.
Är helt torr i hela truten!

Idag cyklade jag till skolan igen.
Hade esv kollade in ett mixerbord.
Sen hade vi lång håla och då drabbades jag av migrän.
Så jag fick ringa till Göran och be han sjuk anmäla mig.
Fast jag gick faktiskt på svenskan,
vilket egentligen inte alls var lönt.
Sen cyklade jag hem och lagade mat.
Satt vid datorn och kollade på ett avsnitt arkiv x
och gick sedan vidare mot sängen och la mig.

Tror jag ska återvända till sängen alldeles strax.
Sätta igång arkiv x eller en bra film.
Helt jävla slut.
skönt att jag är ledig i morn iaf awesome!
Och ja i morn drar det iväg till hbg!

Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0