24 Mars

Hejsan hoppsan bloggen!

Idag har jag varit i skolan
(som vanligt)
först hade vi matte och fick faktiskt lite gjort.
Sen hade vi historia och jag och Johanna arbetade i rasande fart.
Lyckades bli klara på bara en lektion!
Sen vare gemu och vi skrev prov,
dock vet jag inte hur det gick,
sen engelska vilket vi hade i typ 20min haha,
sjukt skönt!

Efter det gick jag för att ha sång med Göran.
Det gick skit bra och jag ska sjunga Amanda Jensen - Greetings from space
på nästa konsert alltså (y)
Sen bestämde vi vilken låt jag kanske ska sjunga på uppsjugninge i Maj.
Det blev Think of me från Phantom of the opera woho!
jag satsar hårt.

Sen stack jag och solade och blev mysigt brun.
Får nog bli stop med solandet snart så jag inte blir alltför brun.
Trots att det är väldigt fint att vara brun!!!!!111eetttettett
Och jag är stolt för jag CYKLADE till skolan, woho!
ska börja göra det nu varje dag förutom då jag har gitarr!

Har jag missat något, nej tror inte det.
Ska snart till PG efter jag ätit,
vi kommer nog spela buzz som vanligt.
så ska jag utklassa honom (H)
fast först HAMBURGARE!!

dagens låt:

sämsta kvallen, men skit i det!

Kommentarer
Postat av: Max

jag absolut älskar den låten haha (a)

2010-03-28 @ 23:55:45
URL: http://vikenungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0