23 Mars

Svar på mirrepirres fråga:
Jag tycker det ser sjukt rörigt ut om man ska skriva mkt,
plus att det är jobbigt att läsa långa blogg inlägg när allt står på en tråkig rad.
Enligt mig är det så iaf!

Idag fyller Olivia år,
grattis säger jag ju bara!
annars har det väll inte hänt något speciellt intressant.
lärde mig nästan hela ensambel låten.
Sen har jag bara gått runt och dratt överallt på stan.
Haft gympa pingis alltså.
MYCKET intressant.

Efter skolan vare filmklubben som gällde och vi kollade på Spirited away.
Den är alltid lika bra mums, nästa vecka blir det min granne totoro!
mumz filmer.

Nu ska jag göra ett skolarbete,
sen ska jag chilla järnet,
med ett eller två avsnitt arkiv x!
bara två säsonger kvar sen,
för jag är sjukt heftig.

shit nu skriver jag bara massor med strunt!
längtar tills i morn med faktiskt lite iaf.
pussN på allt just nu!

Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0