22 Mars

Gud vilka humörsvägningar jag har.
Jag har varit glad, arg, ledsen och jätte glad på bara ett par timmar.
Jag känner mig mindre stressad nu faktiskt för jag har varit så extremt duktig.
Jag har skrivit klart historia arbetet om kolonierna.
Gjort engelska talet.
Och övat satan på gitarr!

så nu kan jag slappna av,
äntligen.
men i morn kommer jag väll känna av stressen igen.
Jag hoppas på att ingen kommer sura på mig.
för då kommer nog utbrottet som bara lagt sig på vila.
Jag känner att jag är väldigt lätt irriterad så folk får nog ta det lite lugnt med mig.
Förövrigt har jag inte gjort något speciellt idag.
Mer än att plugga och kolla på Arn med mamma och pappa.

Och gitarrlektionen var verkligen skit kul idag.
Vet inte varför, antagligen för jag och min lärare kommer så bra överräns och för han verkligen tror på mig!
det känns verkligen as gött.
Allt känns bra nu!

kul att spela msn spel med Simon HEHE!
sjukt fett alltihopa (:

Dagens låt:

Kommentarer
Postat av: ´mireer

varför skriver du ny mening på ny rad hela tiden?:P

2010-03-23 @ 18:41:24
Postat av: No 1

synd att jag bara äger dig då ;D

2010-03-23 @ 22:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0