21 Mars

Oj vad det var längesen jag skrev nu!
har verkligen inte haft ork eller tid,
egentligen har jag inte tid nu heller.
Men ork har jag!

Igår var en av de roligaste festerna jag varit på!
sjukt roliga människor och ja osv osv osv!
älskar att skaffa nya kompisar helt enkelt.
(guuud vad töntigt det lät)
Ja och grattis till Sabina som fyller 18 och tack för en awesome fest!

Idag blir det väll bara att slappa i sängen med datorn.
Ska försöka skriva klart historia arbetet vilket jag inte tror jag kommer lyckas med.
Jag har typ bara precis börjat och uppgiften är skit svår!
Men får väll se till att komma igång med den så går det nog bra.
Inte för att någon kommer lämna in den i morgon ändå,
men jag känner för att vara överduktig som vanligt.
(hatar att lämna in grejer försent)

btw, jag älskar lady gagas nya video!
så därför blir det dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0