2 Mars

Ojsan hoppsan,
igår glömde jag skriva för jag grävde ner mig själv så djupt i matteboken.
Jag skämtar inte om jag satt med det i tre timmar eller något efter skolan.
Usch och fy, idag satt jag ytterliggare en timme,
känns ju mindre kul när man inte ens fattar det sista kapitlet som vi ska ha på provet.
Jag höll bokstavligttalat på att bryta ihop och börja gråta.
Blev iaf precis klar med svenska uppgiften, får väll bläddra igenom matten en gång till.

Ikväll vet jag inte vad som händer,
blir väll att sitta här och vara dryg.
Mitt humör är inte på topp idag känner jag,
blä usch och fy.
solen var ju något positivt (y)

vad har hänt i mitt liv förövrigt,
nej inget speciellt,
ingen stor förändring iaf.

förutom att jag älskar att sitta på bussen
och prata skit högt så verkligen alla hör mina problem
och mitt skit snack som är så hiiiimla intressant HAHA!

har ingen dagens låt eller något.
Du kan få en dagens person för hon är sjukt snygg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0