17 Mars

Tjabba tjena!

Idag är en bra dag.
Dagen började med Volleyboll
vi spelade sju matcher och vi förlorade bara en!
Vilket ledde till BRONSMEDALJ!
WOOOHOOO!
as glada typ.

Sen följde Becca, Olivia och Miranda med mig hem.
Vi lagade kyckling hamburgare med pommes
och kollade på Nausicaä från vindarnasdal.
Sen efter det gjorde vi chokladbolls smet och käkade!

Efter ett par timmar åkte de hem.
Jag diskade och tog en dusch.
Efter 40 minuter tittade Albin in.
Vi satt som vanligt och gjorde knappt något alls.
Mer än att skratta och fula oss vilket funkar lika bra för mig.

Min dag har varit helt toppen,
som en vanlig dag borde vara trots att den hade det där lilla extra.
Tack allihopa,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0