16 Mars

Igår var jag ganska opepp på att skriva.
Så får väll skriva lite idag istället.

Hade PA dagar både idag och igår,
inte alls spännande ganska långtråkigt.
Förutom att man fick lite insikt i allt
och kanske lite inspiration,
jag tror redan jag vet vad jag ska göra iaf!

Jag stannade kvar efter skolan idag,
gjorde lite naturkunskapsarbete.
och so solade jag och fick mina stövlar omklackade.
Det bästa som kan hända just nu är att jag får min mobil!
Eftersom jaa jag har beställt en ny.
eller ja min pappa köpte en till mig.

Längtar redan till helgen,
för jag har provat kläningar idag,
imorn ska syrran hjälpa mig vilken jag ska ha!
och med annat smått och gott!

just nu pratar jag skype med Albin,
det är mycket trevligt,
men jag är väldigt trött
så jag tror jag ska dissa honom och läsa lite istället!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0