14 Mars

Hejsan hoppsan.
Jag måste bara påpeka först och främst hur trött jag är.
För det andra har jag verkligen inget spännande att berätta egentligen.

Det har hänt väldigt mycket oväntat,
har mycket att tänka på,
känner mig fortfarande väldigt stressad.

Idag beställde min pappa en ny mobil till mig,
LG KS360, det ska bli spännande när den kommer,
(okej en spännande grej)
Vill också tacka min snälla pappa,
egentligen hade jag velat betala själv,
men jag har inte råd till det på ett par månader.

Igår var iaf Albin och Helin här.
Vi kollade på massor med roliga klipp på youtube och svampbob filmen.
Innan Helin kom så tittade vi in på Elons fest och hälsade på lite folk.
Annars hände inget speciellt mer igår.

Idag var mormor och hälsade på.
Vi kollade på bilder från flera år tillbaka på datorn.
Och så åt vi vofflor, sjukt gott!
och till mat åt vi bakad potatis ännu mer gott.
Jag låg i soffan och löste korsord samtidigt som bilderna rullade fram.

så spännande har mitt liv varit.

Dagens band: Kent
Dagens låt:


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0