13 Mars

Gårdagen var galen och bra,
väldigt mycket roliga människor,
för jag har trots allt de bästa vännerna i världen.

först och främst så gick det fint på konserten.
För det andra så hade vi bara en lektion.
För det tredje stannade jag och tre fina tjajooor kvar i skolan och var duktiga.
För det fjärde följde jag med en väldigt fin tjej och träffade hennes kompisar.
För det femte stack jag hem till mitt lyckopiller Helin gjorde vid mig och partajade.

Så gårdagen,
var fylld med dans,
chokladostkaks krig mellan mig och Kim,
nya vänner,
mycket prat och ja,
filmningen <3
Helin, vill tacka dig hemskt mycket för festen
och alla andra för erat trevliga umgänge!
jag önskar jag kunde ta mig tillbaka till gårdagen och göra den om igen!!

idag gick jag upp klocken åtta, WOHO!
faktiskt!
gick på handledarkurs med pappa.
det var inte så tråkigt som jag trodde det skulle vara.
Nu vill jag ut på vägarna och göra dem osäkra, MoHAHaHAh
Sen stack vi ut på elgiganten och kollade på ny telefon, eftersom min inte funkar.
Hittade två stycken som jag blev intresserad av, mycket spännande.

Ikväll orkar jag antagligen inte göra något speciellt,
så det blir väll att ligga hemma med en skålgodis och trevligt sällskap!



Bara lyssna och njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0