11 Mars

Tjabba tjena.
Jag börjar redan bli trött på att ingen kan ringa till min mobil.
Det känns som något slags handikapp.
Samtidigt så flödar sms in istället, mycket spännande.

idag har varit en mycket framgångsrik dag.
Vi spelade samba på ESV det var skit kul eftersom jag älskar samba.
Sen hade vi väldigt lång håla som spenderades med Jenny
och massa andra som vi spelade skit gubbe med.
Sen var det Svenska där vi bara gjorde massor med enkäter.
eller ja massor och massor två stycken hehe.
Sen var det Ljudteknik och vi fick banne mig ihop hela låten.
Med väldigt mycket hjälp av Robin som hjälpte mig med sången.
Extremt tacksam, han var som en sånglärare.

Så i morn ska vi repa efter skolan.
Och oj vad nervös jag blev nu,
för i morgon är det dags för mig att stå på scen igen.
iiih det pirrar lite i magen, men det kommer säkert gå jätte bra.
Och eftersom vi har konsert har vi bara en lektion som är Kultur och Idé historia.
Sen ska jag stanna kvar i skolan med Samme, Jonas och André och repa.
Oj vad mycket text det blev nu,
dags att dra mig tillbaka och leta upp kläder inför morgon kvällen!

Dagens band: I set my friends on fire
Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0