10 Mars

åååh, jag kom nyss hem från 3D bion,
såg Alice i underlandet.
Jag skojar inte, den var helt enkelt skit bra.
Jag blev inte alls besviken, hade gärna gömt mig under stolen och sett den igen.
buhu ;<

jag vill vara Alice,
hellre det än en avatar nästan ;<

JA den var awesome, sevärd som fan!
nej jag överdriver inte.

aja, jag fick iaf G på mitt matteprov vilket var jätte bra för mig
och gemu provet var as flummigt eftersom vi inte fick göra klart det,
ska göra klart det nästa gång vi har gemu hahah shit.
nu har jag inte mkt mer att säga än att jag är glad :)

förresten så var där en as snygg kille,
jag tänkte knocka honom med något i huvudet och plocka med honom hem.
Mamma tyckte det var en bra idé!


här får ni för den var bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0