9 Juni

Som sagt hormoner,
jag gillar dem inte,
speciellt inte idag,
gud vad de spritter i kroppen,
för allt blev så underbart ändå!

Dagen började med Historia som jag kunde sovit bort egentligen,
eftersom jag redan vet mitt betyg i princip och jag gjorde inget annat än att spela kort.
Resten av hålan som varade i 2½ timme spenderade jag med olika människor,
och lyssnade på Radio 98.9, (kvinnan/mannen är ett geni som gjort låten)
Gick och mötte Olivia och Stina sen gick vi och handlade cheeseburgare.
Gick och pratade med kicki, till min besvikelse får jag bara g i engelska b.
Fortsatte dagen med att rodda in grejer till Skolavslutingen,
följde med Stina, Becka och Olivia på stan som smakråd till Stina som köpte en underbar klänning!
Efter det var det dags för barnenssalonger möte.
(Jag ser verkligen fram emot mitt sommarjobb, det kommer bli sjuuuuukt kul)

Vandra vidare mot studion,
där satt tre glada killar,
jag kom mest dit och låg i soffan,
skrattade och blev petad på.
Men vi fick ihop låten i alla fall, mycket bra.
Hann dock nästan inte ut från byggnaden.
En minut innan larmet gick kom vi ut.
SPRINGA till bussen och få arga blickar av Rasmus.
(jag älskar att prata i kodademeningar typ(tiiiieeeep))

Komma hem äta en korv, jag var jätte hungrig men eftersom jag inte ätit något på hela dagen knappt,
så fick jag bara ner en korv, dumt dumt dumt dumt, jag vill ha mat ;<
Efter det hamnade jag här som vanligt EHE, nu ska jag spela The Sims för det var jätte längesen.
Städa måste jag också göra.

Dagens låt:

mumz<3
mer musik som Röyksopp, ja tack!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0