8 Juni

Jag hatar hormoner,
de borde inte få finnas.
speciellt inte under sommaren.

äntligen tittar i alla fall solen fram,
Stina gjorde min dag sjukt värd idag!
Och samban för den delen,
och gympan också lite i allafall.
Eller rättare sagt, hela dagen var ganska värd!

Började med sovmorgon, (vem älskar inte det?)
Åkte till skolan hämtade samba trummor och satte av till polishuset.
Där skulle karnevalen ha sin start,
vi gick staden runt och såklart blev vårt spel sjukt uppskattat.
Efter det fick vi lite mat i magen och sedan bar det av till gympan.
Alltså en väldigt slapp dag,
eftersom det blev lite komplikationer så blev det Vollyboll på gympan,
vi dansade till Salsa och flummade rundor med bollen,
totalt jätte kul och jätte värt!

Komma hem och direkt in i duschen,
kände mig grymt snuskig,
och som vanligt hamnade jag här direkt efteråt.
Jag hoppas pappa kommer hem snart, tänker tvinga honom att åka till elgiganten,
så vi äntligen kan lämna in min mobil,
egentligen vill jag ju inte ha den så jag ska se ifall jag kan kolla in en annan.,
Jag är faktiskt sugen på en Iphone, men jag säger bara lycka till med det priset.
Och lycka till när det är abonomang, aj aj aj säger jag bara.
Men nu när en Iphone 4 kommer så kanske Iphone 3 blir lite billigare,
SPARA PENGAR! men det kommer aldrig gå eftersom jag ska tatuera mig tills jag fyller 18..

Nu snackar jag bara massor med trams,
dags att knyta ihop säcken och kolla på lite Sailor moon,
kanske spela lite the sims, blev fett sugen.

Dagens låt:


Jonas i Mew är ganska söt,
för han alltid ser så ledsen ut!

Jonas Bjerre

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0