7 Juni

Det är fan inte kul längre.
Det är bara kul så länge det går åt det hållet man vill.
Det är mindre kul när det står stilla.

Det har varit en lång dag,
börjar med Historia i en halvtimme typ,
gör en tidslinje sen slutar vi.
Går direkt till C huset och börjar hämta grejer,
sen är det bara till att börja jobba.
Rodda upp allt, plugga in allt och soundchecka.
Stå i flera timmar framför ett mixerbord och hålla koll på ljudet.
Det var i alla fall kul (y)

Sedan orkar man inte gå till bussen så man stannar kvar i skolan.
Sitter med Samuel och Robin lyssnar på när de sjunger och spelar.
Halv sover och sjunger med lite då och då, väldigt mysigt.
Sen kom jag på att det är sjukt sorgligt att treorna ska sluta.
Ja blev nästan lite deppig av den tanken, jag trivs liksom helt okej i tvåan.
Usch, i morgon är det i alla fall karneval!

Nu borde jag göra Historian men jag vet knappt vad den går ut på,
så jag skiter fan snart i det här och bara skriver något trams och hoppas på ett bra betyg.
Sen har jag ALLA uppgifter klara och behöver bara oroa mig inför skolavslutningen och ljudtekniken.
Skönt eller hur? Ja sen kommer ju alla andra små problem som jag måste lösa också.
Och det får gärna sluta regna.

En till låt som passar bra inpå mig just nu:

Good to know it's all a game, dissapointment has a name it's heartbreak warfare.
jag vet inte vart jag ska ta vägen när jag kommer hem.


är han inte jävligt snygg ändå?

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0