6 Juni

Förresten tack fina Stina!
(om jag inte redan sa det i mitt 5 Juni (igen) inlägg)
Det uppskattas.

Igår har ja ju redan berättat om och idag har ännu inte något hänt.
Mer än att jag verkligen ska sätta mig ner och ta tag i alla uppgifter jag har nu.
Snart klar med naturkunskapen, historia uppgiften kvar.
Sen måste jag verkligen öva på Grace Kelly (eftersom jag inte haft tid i veckan)
fy på mig, hoppas ingen blir sur.

Mamma tyckte vi skulle lägga oss ute och sola,
trots att det är en varm dag så är det ju dis,
det ser inte speciellt lockande ut..

Förresten åt jag exakt samma frukost som jag gjorde igår.
Jag gör allt för att återhämta mina krafter den här helgen.
Stora frukostar och långa sovmorgnar.
Förresten ville jag återhämta mig med en jogging runda men eftersom halssmärtan håller i sig så sket det sig.
Jag hoppas på en jogging runda i morgon, för i övermorgon blir det kopers (stavning) test.
usch, fy och blä säger jag bara, men jag vill göra det!

Dagens låt: (Passar mig väldigt fint)

inte jag, inte kär.. vem är det jag lurar?


Ja jag tycker om att fiska!


Speciellt när man fångar fisk.
EN ABORRE! blubb


ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0