5 Juni

Jag orkar inte med det längre.
Jag måste alltid vara ett jävla mellanting.
Och ingen av er fattar hur hårt det tar på mig egentligen.
Precis som om jag inte märker, eller vet.
jag hatar det, HATAR det.
det är för mycket just nu och jag bara orkar inte.

Dagen började i alla fall bra.
Åt en stor frukost bestående av:
Vanilj te med mjölk och honung.
Rice crispis med jordgubbar och mjölk.
C vitamin (dricka)
Rostat bröd med oliv mortadella.
Kokt ägg med kaviar.

Sen gick jag ut med datorn och la mig för att skriva mitt Naturkunskapsarbete.
Datorn blev dock för varm så jag hann inte bli klar, men har inte speciellt mycket kvar att göra.
Pappa ringde och bad mig sätta igång spagetti så det gjorde jag.
De kom hem och så åt vi... och sen tomt.

slut på orken,
slut på viljan,
ingen att luta mig mot.
Jag sprängs snart.
Behöver släppa ut mina känslor.
Kan inte någon snälla ta emot mig?

Dagens låt:


ciao.

Kommentarer
Postat av: Stina

jag kan ta emot dig? :)

2010-06-05 @ 15:28:48
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0