5 Juni (igen)

It turned out pretty well.
Ja som sagt dagen är inte slut men den är påväg uppåt igen.

Stack och fiskade vid piren i Yngsjö (och solade lite)
Hela familjen och Tobias men han räknas som en familjemedlem nu!
Dock baraj ag som fångade en fisk, en mini arborre men det var ju kul ändå.
Jag har till och med lärt mig sätta mask på kroken.

Nu är det 90 tals nostalgi på mitt rum
och snart ska jag ta en snabb dusch och äta grillat med mamma och pappa.
Sen blir det filmmys med dem också.

Livet är fint ibland,
speciellt i kväll.
Men inte innan.

Jag vill ha dig!

Kommentarer
Postat av: little A

låter som världens bästa dag. och jag saknar dig som tusan, längtar till sommarkortet landar i min hand så jag kan ta mig till dig när som helst och störa dig :D



plötsligt tror jag att det finns någon jag vill ha också.

2010-06-07 @ 10:28:41
URL: http://iamlittlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0