4 Juni

Härligt väder, tills det började blåsa.

Idag:
Gick jag upp vid sju, gjorde allt det där vanliga när man gör vid sig.
Började med Naturkunskap fick veta att jag har chans till ett MVG, gutt snack!
Efter det drog vi till parken, vår klass skulle spela brännboll mot treorna.
Trots att de var mindre än oss så förlorade vi, men vi hade i alla fall väldigt kul.
Vi körde tre rundor och en fika paus i vädret var det fruktansvärt mysigt.
Efter det stack vi och käkade fruktansvärt god (äcklig) mat i matsalen.
Sedan var det dags för att repa inför skolavslutningen, trots min krasliga röst.
Det gick bättre än jag trodde och det kändes mer tight än det gjort alla andra gånger.
Plus att jag har kommit på att Stina är nog nästan den ända som förstår mig haha!
Efter repet gick vi ut och spelade några partier skit gubbe i solen, tyvärr var det dags för prov.
Det kändes helt okej samtidigt inte, men jag tror ändå det gick bra eller något?
Låg kvar på skolgården efter skolan och solade, spelade kort och snackade.
Sen kom jag hem, tänkte sätta mig ute men det blåste dumt nog.
Jag gjorde vid lite mackor och drack mjölk (ovanligt, MJÖLK).
Med munnen full av mackor läste jag ut ett öga rött och somnade sedan på soffan.
Efter en timmes sovande kände jag mig fortfarande seg men tog mig upp på rummet,
la mig på sängen och kollade på fyra avsnitt Sailor moon.

Nu sitter jag här igen och funderar på hur min kväll ska se ut.
Tror faktiskt jag ska ligga hemma hela helgen och dega,
jag är fortfarande jätte trött och behöver en riktig sovmorgon.
Måste göra klart Naturkunskapen och Historian, wopido, min helg ser ju kul ut.
Ska nog ligga ute en hel del också så jag kan få lite färg.
Förhoppningsvis tar jag väll mig utanför trädgården någon dag också.

Dagens låt:

you are my sweetest downfall..

But I'm too in love to let it go.


ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0