3 Juni

Jag säger som Shaune Banan till min kusin,
TACK SCHRÄLV! <3

Dagen har varit väldigt lång men ändå helt okej.
Vaknar på morgonen och drar mig länge som fan.
Känner att halsen håller på att täppas igen men orkar ta mig upp.
Börjar morgonen med ESV i en halvtimme,
sen drog jag och färgade mitt hår!
det blev awesome och jag är jätte nöjd.
Kommer till Svenskan får sitta ute och göra ett ordkunskapstest.
det gick ju som det gick men Katarina var i alla fall på bra humör.
Lunch, sen ljudteknik, hur mycket som helst att göra.
Prata om utomhus konserten (pirr i magen) och mixa vår låt.
Efter en lång dag i studion vilket det alltid blir så var det Examenkonsert,
den var väldigt fin (trots att jag var nära på att börja gråta nästan HELA tiden)
när den var klar var det dags för hemroddning, som tog en kvart max.

Kom hem för cirkus en halvtimme sen,
min kära mor och far hade idag lagat bakad potatis och myst med vin,
så när man kommer hem står det en fin bakadpotatis och väntar på en,
massor med goda röror och min kära mjölk!
(jag har blivit mjölk beroende)
Mätt oc belåten sitter jag här nu funderar på att lägga mig och läsa ett öga rött.
förresten så är bob hund mina hjältar!

Jag säger som dem:
FAN-tastiskt, mina fyra sista siffror blev mitt olycksnummer.
Dagens låt:


jag är kär, eller så är det bara mina hormoner som spelar mig ett sommarspratt.
Jag hoppas trots allt på det sista, eller? borde jag..

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0