29 Juni

Jag lever på:
Näspsray
Hostmedicin
Näsdukar
Halstabletter!

Gött nej?
Lite på hoppet också.

men idag är mitt humör uppe.
Andra dagen på jobbet,
har haft en del att göra,
gått igenom hela teatern med en del hack i.
Men det ser helt okej ut hittils.
Sen gick jag med Olivia en runda på stan när hon väntade på Hugo.
Då stötte vi på Antreski och Samme som skulle och repa.
Vi följde med dem när de skulle käka babbe, satt och snackade lite.
Sen cyklade jag hem och hamnade här.

Nu håller jag på att ladda in ny musik på min ipod,
ännu mera gött, sen fick jag ett sms av Sigrid att det blir fest på lördag.
ännu roligare, så får man träffa alla igen, eller förhoppningsvis väldigt många.

Dagens låt:

världens bästa håkan <3

När alla clownerna gått från jobbet (höhö)
Jag vet att den här natten kommer döda mig, om jag inte får va med dig!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0