24 Juni

Gud vilken härlig sommardag!
Kom nyss ur duschen, har packat lite,
ska snart ner och göra lördag morgonens frukost.

Började med att jag för en gångsskul vaknade lite efter tio och gick upp.
Trots att jag somnade klockan fyra igår var jag väldigt pigg. (och är det fortfarande?)
Satt vid datorn en stund, sedan gick jag ner och åt frukost.
Gick ut och bredde ut en filt och la mig där.
Där låg jag i ungefär fyra timmar,
jag vattnade trädgårdslandet.
Spelade gitarr.
Gjorde frukostsallad och åt glass till det.
Läste minst 15 kriminalfall i hemmets.
Åt tacos (för tredje gången på fyra dagar)
En härlig dag helt enkelt.
När klockan närmade sig fyra kom jag på att det var dags att packa.
Om bara någon timme drar jag in till stan och möter upp Towa.
Så ska vi handla lite inför midsommar.
Sen bär det av hem till henne där vi ska städa lite,
äta nötter och dricka mineralvatten.

Livet är fint just nu,
och jag är lycklig!

Dagens låt:

för att låten är somrig och gör mig glad!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0