22 Juni

Igår kväll blev inte riktigt som planerat.
Men det var kul att träffa Riaz, Anna och Max ändå!

Idag vaknade jag tre gånger,
första gången av annas väckarklocka, klockan sju när hon skulle släppa ut valparna.
Andra gången när hennes pappa ringer och ska få upp henne ur sängen.
Tredje gången när hennes pappa kommer in i gäststugan.

Ja då får man ju gå upp,
äta frukost och klä på sig.
Åka in till Hbg till sjukhuset där anna skulle cykla.. (hum)
Sen gick vi ner till knutan och väntade på tåget.
Men ja Anna tappade sin mobil, eller glömde den på en bänk.
Så den blev snodd, så där sprang vi och letade,
(Det är inte annas dag idag), ja vad kunde man göra mer än att skratta (istället för att gråta)
det är fint med en person som anna som alltid kan se lite grejer från den ljusa sidan,
typ som "titta vilket massivt moln".. eller "jävla köttmongo" ja, älskade anna! haha!

Aja tillslut tog jag tåget hem i alla fall,
resan gick ganska snabbt för jag lyckades få igång mina spel på ipoden i alla fall.
Bussen kom ganska direkt så jag kom hem.
Har knappt hunnit göra någonting, men vad gör det.
Jag är ganska trött..

Dagens låt:

Emil Jensen är så fin!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0