21 Juni

Tjabba hej.

Sitter hemma hos Anna,
hon gör vid sig och vi lyssnar på Riverside. feta grajor.
Snart kommer Riaz och Max så blir det lite hålligång.

Aja vaknade vid halv tio och snoozade i 40 min..
Sen gick jag upp krängde i mig frukost.
Sminkade mig och packade (kollade lite på Sailor moon höhö)
Tog bussen in till stan och skulle på tåget.
Men blev stoppad av två ryska kvinnor.
Tydligen skulle jag hjälpa en av dem att hitta Vinslöv.
Vilket inte var jätte lätt för hon kunde varken svenska eller engelska.
Men när hon väl hoppat av trodde jag att jag skulle få slappna av på tåget men nej.
En kille pratade AS högt i telefon fram tills Hässleholm.
Då två fjortisar hoppade på och började snacka skit om någon kompis som brutit foten eller något.
Då skruvade jag upp min musik på max, men då skulle en av dem sätta upp knäna i mitt ryggstöd..
Min värsta tågresa (nästan) någonsin.

Kom fram till Anna mös med hennes hundvalpar,
kollade på the grudge tre och åt tacos,
mös lite mer med henne valpar.
Ja sen nu väntar vi ju på Riaz och Max.
Härligt.

Dagens låt:
Orkar inte komma på någon.
Men det får bli.
Radio hässleholm.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0