20 Juni

Tiden rasar i väg,
nu har man varit singel i ett halvår.
wopsi?

Igår var en härlig kväll,
med härliga människor,
mer har jag inte att säga.

Vaknar vid elva kan inte somna om,
går upp sätter sig och kollar på kort med syrran.
Vilket leder till en storstädning av källaren.
Eller ja en början i alla fall,
vi gick igenom en massa gamla kläder,
fick en del grejer som var mammas och syrrans gamla.
Ska sy om två grejer också.
Kommer väll upp på bloggen så småning om.
Sen efter att ha lassat ut sex kassar med kläder och slängt två sopsäckar så fick vi nog.
Så jag bestämde mig för att rota igenom kortlådan.
Massor med spännande gamla foton på mig sen jag var jätte liten.
Åkte ut till mormor efter vi käkat korv (för min del blev det tredje dagen på rad, way to go.. no)
Satt där fikade lite och åkte sedan ut till graven och satte blommor.
Kom hem, fortsatte kolla kort tillsammans med pappa.
Efter det kollade jag på första halvleken med Brasilien och Elfenbenskusten (heja brasilien)
Sen var jag tvungen att ta en dusch för jag luktade unket.. (?)
Satte mig på rummet och kollade klart på första säsongen med Sailor moon, bölade lite. humhum.

Nu kollar jag rundor på internet ska börja se andra säsongen med Sailor moon,
egentligen borde jag packa för jag ska till Hbg i morgon, spännande.
Kommer dock hem på tisdag igen eftersom pappa fyller år på onsdagen.

Jag hoppas att mina vänner kan peppa upp mig denna veckan,
jag längtar tills midsommar (pepp på det i alla fall)
fast just nu känner jag bara att allt är värdelöst, *suck*

Dagens låt:
Sailor moon theme.

härligt! = Guldvärt.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0