2 Juni

Nu är det fan sommar,
jag har legat ut i bikini sen klockan tre,
jag jobbar på färgen så min gula klänning ska klä mig!

Idag:
Hoppas upp på cykeln i det härliga vädret.
Kommer till mattelektionen, (helt ensam med läraren)
och JA jag lyckades nu har jag VG i matte b helt sjukt!
Sen var det historia och jag började arbeta på en extra uppgift så jag har chans till ett MVG i det.
Ut och lägga sig på gräsmattan innan lunchen som bestod av kebabpytt (spännande)
Två timmars håla som spenderas i parken där vi ligger och solar och tar det lugnt.
Englska, där vi leker en helt konstig lek men den var sjukt kul.
Stannar kvar lite extra i skolan, men sen sticker jag hem och äter köttfärsås och spagetti.
Steker lite till och lite till, somnar i solen och vaknar av ett sms.
Nu sitter jag och kränger godis känner mig sjukt tjock för min mage får inte plats med mer,
allt jag gjort är att äta och dricka typ tre liter eller något.

Förresten så kom mina kläder idag,
så här kommer bilder!


Min nya klänning!



Och de här tightsen, plus ett par likadana fast i svart!
Snart kommer en till leverans med två par tights till.

Dagens låt:

Kristian Anttila är världens snuskigaste (snyggaste) man! <3

jag har smittat min pappa, det känns lite taskigt.
ciao!

Kommentarer
Postat av: little A

låten me like - a lot. lite svårsmält ibland dock, men visst kommer kommande skivan vara en hit som allt annat den mannen lyckas med :D



älska det där med krängkräng, vet hur det känns men mest av allt skulle jag vilja skriva; TACKTACKTACK FÖR SIESTAMINNENA <3

2010-06-03 @ 13:28:14
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0